nervöst

nu har jag tagit sprutan! dåligt nervös jag var innan. höll andan när hon tog den och nu inbillar jag mig hela tiden att jag har ont någonstans.
skönt att ha det avklarat och nu hoppas jag på att jag inte får några allvarliga symptom. har lite ont i armen nu känner jag.

träningen igår gick gallant. mannet var så duktig.
behövdes verkligen en sådan träning känner jag. han var väldigt mjuk och fin.

nu är jag kalashungrig. vi får Fläskfilé med djävulssmör samt örtstekt kulpotatis, dåååligt gott!
fredagar på konserthuset är king! oftast.

när jag kommer hem ska jag inte göra något alls. dels för att jag är rädd att det ska hända nått med mig, typ svimmar av eller nå.
shit vad paranoid jag är.

nej nu ska jag försöka sluta tänka på dehär.
hoppas att jag är frisk tills imorn då jag ska jobba och sedan på julbord.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0