onsdag

jäklar vad trött jag är. sjukt faktiskt, när ska man bli piggare?
kallt har det blivit ute också, fast det är nästan bättre de än regn.

igår hade jag och min emil 1 år :)
efter skolan så möttes vi upp på station sen gick vi runt på stan och kikade.
lite senare blev det spicy och det är alltid lika gott och man blir alltid lika mätt efteråt.
gick och kikade på new moon efter maten och kan säga att det var den bästa film jag sätt på lääääänge. vart helt fast, och väldigt besviken att den slutade som den gjorde.

sov kvar i stan hos min syster så var ganska skönt att kunna sova lite längre imorse.

förövrigt hade jag en jätte mysig kväll och jag älskar min man så jäklans mycket! <3

idag har vi svenska. enda lektionen idag vilket är great.
ikväll ska jag på träning och dressyrhoppa lite för stina. kan ju hoppas att mannet är på sin trevliga sida, annars kommer jag inte ha några armar och mage kvar.

nu ska jag komma på något skolminne som jag har, det är våran uppgift.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0