stressad

jag förstår inte hur skolan kan stressa en så mycket som den gör.
känns som om jag har hur mycket att göra som helst fast egentligen jag inte har det.
jag tror det är julkalederns fel. jag tror inte den är älskad av någon i min klass.
känns som om man gör alla sura så fort man inte ligger i fas. nej kalendern bara förstör.

hade en lektion idag. matteprov dessutom.
de gick skit. så mycket skit det kan gå. kul med omprov.........
kändes värt också. började 10 och tog kvart över 11 tåget hem.
fast de behövdes. nu håller jag på och lagar mat sen måste jag byta om och skynda mig ut till stallet för träning för lotta.
har träningsvärk sen igår så vill inte veta vad jag kommer få idag.

ska ta svinis sprutan imorgon och jag är fan nervös. skulle inte förvåna mig om jag fick värsta biverkningarna med min tur.

ikväll blir det att jobba med kalendern. lycka till säger jag. hur fasiken ska de gå?
åååååååååååh kom på att jag fortfarande har den jäklans filmen och göra också!
skjut mig?

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0