träningsvärk

jisses vilken träningsvärk jag har just nu.
gårdagens idrottspass tog nog de sista krafterna ur mig och det hälpte nog inte till att jag var tvungen att åka ut till stallet för att ta hand om mannet heller.
men han var fin. ibland ville han nog bara slänga av mig och springa sin kos men på slutet fick vi till det på någolunda vis.

har nyss gjort klart min svenska uppgift och jag vete tusan om den blev bra.

nu har vi rast och jag ska spela super mario som inte alls är något ovanligt.
älskar spelet! det tar mig tillbaka till yngre dar då jag satt och spelade de på nintendo. det var tider de!

idag bär det av till ramnäs, känns som om det var ett tag sen. egentligen bara en vecka eller så

vilket värdelöst inlägg känner jag nu.

pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0