update

jaha då var allting avklarat. maten är uppäten & julklapparna öppnade. jag blev nöjd över mina julklappar, helt okej faktiskt. hade knappt önskat mig något i år men de gick ändå.
just nu har jag stentråkigt och vill nog sova eller nå. vill att det ska bli morgon så jag kan få åka hem till emil.
måste ladda upp inför helgen då jag ska jobba lördag-söndag. folket på mq har varnat inför denna helg så får väl se vad som händer. kan tänka mig att det blir stressigt utav bara den.
aja, de är bara att flina upp sig lite och ta djupa andetag. he-he

hade egentligen inte så mycket mer att skriva nu sörrni.
julen är avklarad och nu är det nyår kvar. jisses...

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0