vlt

kom ju på att jag var med i tidningen, he-he. hittade precis artikeln och det var nästan en hel sida om hallstas jubeleum. på ena bilden är det jag och mannet som precis hoppar över sista höjden i höjdhoppningen. tydligen så var nog journalisten döv eller nå för det står att jag heter Amanda Thorsén och det gör jag ju inte sist jag kollade.
på en annan bild som är på voltigen så står jag och emil i bakgrunden som två fån.

har duschat och tryckt i mig en glass och nu sitter jag och försöker få ner max från soffan.
max är en kanin som jag tycker är söt på långt avstånd och som man kan klappa lite fint när han ligger stilla på golvet. när han hoppar upp i soffan rätt som det är så blir han faktiskt lite läskig för han ska klättra och nosa på en hela tiden.
nae kaniner har aldrig riktigt varit min grej.

känns som om jag måste göra klart mina engelska uppgifter. varför ska lärarna smacka på med alla uppgifter på en gång?

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0