åh! mackorna är mjuka för en gångsskull, de har aldrig hänt förr

jaha kan ju börja med att berätta att det är helg nu såhär dags, en lördagskväll för att vara exakt. det är också alla hjärtans dag, och dekan ju vara trevligt :)

gårdagen så fyllde bark år. 17 år fyllde han. gick i skolan på dagen som var typ hur tråkigt som helst. hade temadag hela dagen och i de ingick de att lyssna på en aswierd tant som ena stunden prata normalt och i andra så skrek hon. slicka sig runt munnen som jokern i batman gjorde hon också. dåligt jobbigt. eftermiddan så lyssna vi på en tråkig gubbe från hallsta som var rädd för mobiler tills han blev 40 år. de är ju jätte normalt också. jenny nörda quadrapop och slog mina rekord :(
jag & emil drog till bark sen, och när vi kom så hade alla ätitklart (y) jaja, lite käk fick jag ner iaf. sen vart de umgås med folket med dricka & singstar. vem va kungen då? vavavavava?? ja de va trevligt. nått sånt där trevligt som man ska göra om tycker jag. 

imorse så var de vattenbrist på hööög nivå kan jag säga. lite halvdöd tills efter lunch någongång. kika på bolt. ni vet den animerade disney filmen om en hund? :m typ mest rolig, synd bara att jag mådde så illa så att jag inte kunde skratta ordentligt :( hm, ja vad har man mer gjort idag då? just ja eftersom de är alla hjärtans dag så fick jag rosor av älskling :) <3
hemma hos pappa är de nu mera fullrulle. han har inskaffat ett trummset OCH en elgitarr. lixom, vad ska han med dom till? han har världens sämsta taktsinne och är typ värdelös på allt inom musik. han sitter mest bara där och saftar och ser ut som en övervuxen 10 åring eller nå.

har varit och handlat idag också. 1 timme på ica en lördag de är välinte fyskam? nejrå, men de var så mycke som vi ville köpa så de var lite svårt att bestämma sig :m tror jag vart sugen på 43478 olika maträtter eller nå. men tillslut så fick de bli tacos :)
kom hem och laga mat & sisådära, kika tv och nu befinner vi oss i mitt rum (y) jag tror att jag ska ta och färga mitt hår snart. de behövs verkligen kan jag säga. är mer gråhårig nu förtiden (k)

imorn så är de pay`n jump hade tänkt att skutta en klass. mja, har väl inte sådär otroligt mycke mer och skriva.  eller egentligen så kan jag nog få ihop ett rätt långt inklägg, men de orkar jag inte med. nu blire färgning och äta sig fet på allt som vi fick med oss hem från affären :m

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0