baby du kan hata, jag gör vad jag vill

vart tog orken vägen? trött som en rispuff blev jag nu. känns som om jag kommer somna fint ikväll. de gillar vi (y)
äckligaste maten ever i skolan! crepes (stavning på de?) och tomatsallad. lixom. vemfan gör en tomatsallad? MED rödlök i? tomater är typ jätte äckligt, så går dom och gör en sallad av de?! jaja, jag peta i mig lite iaf. och jag kan säga att konserthuset inte har goda crepes. enda goda och dom ända som jag ätit innan dom idag var hos jennie lewin för typ 4-5-6 år sen? ja där ser man. skolans var inte ens hälften så goda. de var VERKLIGEN pannkaka och köttfärs.
jag & mattematte satt och klaga på olika saker hela tiden. han klaga för majsen och jag för tomaten (k)

denhär dagen ska jag tillbringa hemma. endast hemma. va skönt när jag tänker efter, ta en dusch, äta lite och sitta och kika lite på tv sen sova? låter perfa tycker jag!

nej de står helt still i skallen just nu. de var något som jag skulle skriva, men nu kommer jag inte ihåg vad det var bara för de.. jag kanske återkommer eller nå.

en sak till föresten. gud vad skönt det ska bli att slippa! some own privacy thank you :)

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0