barndag

jani.
maten i skolan var jätte god ska jag säga! hamnar nog på topp 5 listan tror jag allt.
tog 18-bussen tillsammans med jenny och chris hem till jenny i gideonsberg (?) fick se hennes crib och de var vackert :M vi drog på oss vinterkläder så det stog härliga till, sen tog vi stjärtlappar, snowboard och boben in i skogen och till en liten pulkabacke :D tror jag åkte ner en gång med stjärtlapp som föresten gick asfort! sen en vända med snowboarden sen tog jag mest kort på dom andra :D att gå upp och ner i backen var för jobbigt för mig :m

jaha, sen så blev vi barn för ett tag och lekte kurragömma :D HAHA, ja jag vet vad ni tänker, men de var så otroligt skönt att slappna av! så jävla fint väder och massa snö. som en liten unge blev man. ja, sen softa vi lite ochsådär sen drog vi oss tillbaka genom äventyrs-skogen och hem till jenny igen. drack varm oboy och käka nudlar. lite daimtårta fick jag också ner. mysig värre :)))
sen spela vi buzz. haha, sämre människa än mig kan man inte hitta :D jag sten förlora iaf (Y)

tog 10 i 5 bussen tillbaka till centralen sen halv 6 bussen till hallsta. drog en sväng till bark och träffa lite folk :) fick så jäklans ont i huvet så jag trodde jag skulle dö.
mamma kom och hämta mig vid halv 10 typ. har käkat och så och nu ska jag snart sova :)

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0