beslutsångest?

nja lite kanske. men det ska gå, får tänka på hur bra det blir sen. hur glada vi blir av att se varandra igen :)
det svåraste blir nog att inte kunna se dig eller prata med dig. men det ska gå. jag tänker på dagen då vi ses igen:)
jag älskar dig <3

jag har nyligen diskat och de suger. speciellt när högen med disk är stor som ett hus.
ska käka lite mat nu sen hade jag tänkt och sova. ska till skolan imorn igen.

mja, imorn är de somsagt skola sen vete tusan. ska höra med jenny om hon kanske vill dra till biblan? göra klart hemsidan och bara snacka lite skit :m

mamma hade föresten tänkt att lämna mig ensam i några dagar här i lägenheten. men hon ångra sig som tur var. jag vill inte vara helt ensam :(

nej nu ska jag äta. är typ hur hungrig som helst!

godnatt

tänker på dig varje sekund baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0