brandlarm

jaha, mitt när man sitter och planerar en artikel så skönt i sofforna så kommer de lärare från alla håll och säger att brandlarmet gått. mycke man hört? aja, var bara att lämna datorn och gå ner för alla 100 trappsteg. kallt vare ute också, jenny stackarn hann inte ta sin jacka, så jag fick stå och hålla om henne :p
stadelman konstatera att allt var lugnt så då kunde vi gå upp igen (y)

drog på lunch som smaka smulor typ sen tog jag halv 1 bussen hem. drog direkt till bark och här sitter jag :)
gör väl inge speciellt, janssen och björnen är här också.

håller på och fixar lite med min barnsaga i power point :D den blir jätte vacker :m

hm, ja vad mer kan man skriva? typ ingenting alls. HEHE

hejs


Kommentarer
Postat av: jenny

du är en hjälte utan bälte!!

2009-02-10 @ 20:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0