can you tell me what i could do?

jag har varit fett lost idag kan jag meddela. inte med flit eller nått sånt, bara allmänt.
som på lunchen. jenny skulle hämta frukt till oss, trodde jag iaf. hon komtillbaka med ett päron bara! men hon delade på de som tur va :m

- aamanda: det ser ut som en potatis
- jessica: en kiwi kanske?
- amanda: aa en hårlös kanske? isf är de en cancer kiwi, som går på behandling
- tyra: HAHAHHAHAHAHAH
- amanda: ja, en kiwi som går på cellbehandling så den tappat allt hår
- tyra: HAHAHHAHAHA

egentligen så var de inge kul så, men ja de blir vadman gör de till :m

- monie: och den långa ludna svansen. de är väl så den går?
- amanda: jaaa...
- klassen: hahahahah
- amanda: men den går ju så?
 
va lite lost på lektionen också. hade inte sagt något på hela lektionen, sen trodde jag hon frågade om låten verkligen gick så och såklart måste man svara då? men de visade sig att de inte var en fråga man skulle svara på. jaja.

efter lunchen så mata vi ankorna :D haha domdär små djuren är faktiskt läskiga när det kommer 100 ankor mot en på samma gång! jag tror inte att dom hade fått mat på flera veckor, dom slogs lixom om en enda brödbit. mycke skratt blev de iaf, och deär ju alltid roligt.

nu har vi medieproduktion. de är inge kul alls. ¨räddningen på denhär lektionen var nog att dom tog bort proxyn (y) jag vill bara hem nuuuuuuuu! men de är typ en halvtimme kvar. de kan man nog hålla ut.

jenny är cp och rastar internetkabeln. jagmenar, hur konstig är man inte då? :O

hon tror också att hon är smidig och tror hon kan sitta på samma stol som mig... dum kvinna jag vet.


nej nu ska jag göra nå annat


hejrååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0