dammigt

fy tusan vad dammig min dator är. de irriterar mig nått så jätte mycke, för hur mycke man än tar bort så kommer de tillbaka lika fort igen. och man får aldrig riktigt bort allt heller.

helgen har varit, ja.. den har vart väldigt blandad.
i fredags så sov jag i ramnäs. hade de mysigt med älskling :) kvällen vart kanske inte riktigt som den brukar.
vi åkte till hallsta dagen efter. jag fick dampryck på mamma så jag trodde jag skulle bli tokig! hatar henne ibland när hon håller på som hon gör.
drog vidare till tinas lägenhet så jag fick lugna ner mig. drog till bark ett litet tag och prata lite & så sen mötte jag emil & johan. trodde jag skulle försvinna där i all snö :p

igår så vakna vi vid typ halv 11 eller nå. jag tog orken till att dammsuga lite :m sen for vi hem till mamma igen. drog på träning som föresten gick bajs -.- jag va jätte sur på hästfan. han har blivit så knasig på sista tiden.
hem och laga mat & duscha, sen kika vi lite sagan om ringen :m som vi föresten va så smarta att kika på andra delen innan den första (y)

imorse var jag kanontrött typ. emil fick komma hem igen för att han insåg att han glömttågkortet hos mig (y) så vi tog 9 bussen sen. nu sitter jag och ska göra en power point med animeringar. de går väl sådär :D denblir så jäkla ful! den handlar om en sol och en måne, mer har jag väl inte riktikgt gjort. måste medge att jag är en klippa i paint!

nej nu ska jag fortsätta med mitt!

pusspussspuss

baby your all my life, dont you know that is true, i´m living to love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0