godmorgon

jag känner mig rätt ensam just nu. ingen hemma när jag gick och la mig och ingen hemma när jag klev upp.

jag somna iaf skitbra igår, tidigt också för den delen. ,men de va nog lika bra eftersom mitt humör var tvärdåligt. vakna imorse vid halv 10? nej 10 kanske den var. eller nej! jag vakna först klockan 6 och trodde att jag skulle till skolan. SEN när jag vakna vid 10 så låg jag bara och glodde för mig själv och bara kände hur skönt de var att inte behöva stressa sig upp. har käkat lite frulle och faktiskt gjort klart en skoluppgift :m har några till att ta mig ann, men dom tänker jag tusan inte börja med nu!

just nu sitter jag och väntar på att emil ska anlända, nog kommer inte han förns om typ två timmar men ändå.
har egentligen ingenting att skriva, så de kanske är bra om jag avrundar här?

hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0