hurry

imorse vart de juda igen. jag tror jag tappat uppfattningen om tiden. jag har nämligen börjat gåtti sista minuten när jag ska någonstans, och de slutar alltid med att jag får juda.
imorse tillexempel så vakna jag i tid och hade hur mycke tid som helst efter jag fixat mig klart. jag käka frukost och packa datorn, var i min egna lilla värld. sen när jag åkte ner i hissen så märkte jag att jag glömt min mobil, så jag åkte upp igen. och när jag kikar på klockan så är den helt plöstligt 10 i 8. bara sådär så var klockan så mycke. mja, så jag fick ofrivilligt väcka min mamma som inte vart så jätte glad över att hon fick gå upp och klä på sig och sedan skjutsa mig, allt på 10 minuter. men jag hann iaf, och deär bra :m

kom nyss till skolan och nu ska vi ha webbdesign. dock är lotta inte här, så ja. de kommer nog bli rätt mycke göra annat än design. nog för att jag måste jobba som ett as för att jag ligger efter som en snigel, men ja. vi får se.

snart är de lov också. de har jag sätt fram emot ända sen vi börja efter jullovet (y) kul att jag tycker om skolan så mycke ;)
just ja, jag får inte glömma att jag ska gå till louise idag och prata! de kommer jag nog förhoppningsvis inte att göra heller eftersom jag så vacker gjort ett skrivbordsinlägg i paint :m de skulle dock inte förvåna mig om jag glömde -.-

mannet idag somsagt och så blir de mys hela natten med älskling (y) eller nej inte hela kanske, för man måste ju sova också, men han är ju ledig så, den dummisen.

nu börjar lektionen så nu ska jag sluta.

godmorgon

your my sun when the rain has fallen, your my moon when the night comes. your the air that i´m breathing, your the one who makes me belive in destiny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0