i´m cool man

hallåhallå
lite skola idag då. ligger efter somfan i webbdesignen, inte bra grejer..
hade idrott på eftermiddan i bellevu. styrka & kondition. haha om man har andnöd efter uppvärmningen så är de kankse dags och börja tänka på konditionen? :D aja, jag orkade allt iaf och jag är fett stolt!

sitter i soffan nu i mörkret. våra tvkanaler cpar så de finns typ inget att kolla på -.-
ska snart ut till stallet en sväng, sen tror jag att jag sover i ramnäs :)

imorn är de friluftsdag -.- inte sådär jätte peppad. jag vill vara som hanna i dehär läget. hon är fett pepp!
jag menar, jag borde ändå gilla naturen lite? morfar är lixom orienterare typ och farmor är jämt ute i skogen och plockar svamp. jag spyr bara jag tänker på skogen :D eller egentligen, lite mysigt är de om man har de rätta konsekvenserna.

nej nu ska jag ut till mannet.

hejrå

emil rönnevall, min man! <3

Kommentarer
Postat av: hanna

JAG ÄR LADDAD SOM FAN!

2009-02-05 @ 19:31:43
URL: http://hannagranqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0