inte bra inte bra

nu ska jag verkligen börja tänka på min frånvaro och att komma i tid till skolan.
fick ett mail från våran kurator om att min oanmälda frånvaro har blivit lite hög. ska dit imorgon och prata med henne, och jag är ju nästan säker på att studiebidraget ryker. hoppas på att de inte gör de, då blir jag ledsen :(

tänkte försova mig lite imorse men tur att jag inte gjorde de då kan jag säga. jag lyckades ta mig upp i sista sekund när emil gick och duscha.

igår så var jag hos bark en sväng och tog de lugnt, förutom att björnen höll på att mosa mina armbågar och fingrar :( höll på att missa mitt tåg bara för de så jag fick juda ner till tågstationen. mina ben höll på och dö! åkte hem till emil och var barnvakt till mio :) ¨sååå söt unge :D

hm, ja idag så har jag ännu en skoldag att ta mig igenom, svenska och medieproduktion. hoppas dagen går fort.

tror jag ska kila en sväng till mannet idag också.

godmorgon.


amanda
hjärta emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0