irriterad!

fan va sur jag är just nu!
mamma skulle köpa med kebabtallrik hem till mig för hon skulle hem till susanne och äta. så skulle hon också köpa en till sak till mig. sen när hon kommer hem så får jag åka ner till porten och hämta maten och de för hon hade bråttom.
aa, sen så säger hon att maten är kall för att de dröjde så för henne att hämta den. sen säger hon att hon glömde köpa den andra saken till mig. redan då blev jag astjurig.
kommer upp och ska äta och tror inte att maten kan vara sååå kall, och där inser jag hur fel jag hade. för de första var det ingen sås på. den hade mamma råkat tagit med sig hem till susanne. och för de andra så var maten verkligen iskall! dom pengarna kunde man ju lika gärna ha slängt iväg på marken och kört över dom, för jag åt typ ingenting av de.
skulle dra till bark ikväll och umgås men nu fick jag ingen lust till de längre. nu vill jag bara vara hemma och vara sur för mig själv. låter kanske töntigt. men ibland så blir jag så jävla trött på min senila mamma!
tänker fan lägga mig i sängen och kolla på film sen sova! kul fredag!

känns inte ens kul med lov längre.

/ amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0