jag är fri

är de bara jag som är positiv idag?bara för att de är måndag så behöver man faktiskt inte vara butter :m

denhär helgen har varit underbara tillsammans med emil :)
fredags så fira vi barken som fyllde 17. en helt okej kväll, jag hade jätte roligt :p

alla hjärtans dag på lördagen var trevlans trevlig :)) den ingick massa onödiga saker i matväg också. lixom dagen efter så vill man bara ha onyttigt. tror vi var inne på ica en timme :D

söndagen så stressa vi ut till stallet för att jag skulle va med på pay`n jump :) mannet va glad och stark på framridningen och 1,10:n gick väl inte sådär kanon bra. jag var skapligt sur efteråt! 1,20:n gick mycke bättre när jag hade lite mer fart :m ett slarvigt pet men de gjorde inget :) var ju trotsallt första gången som jag hoppa en hel bana på 1,20 tror jag :)

mja, de var väl min helg sådära.
nu är det en skolvecka kvar, sen blir de sportlov :D längtat som fasiken!

nej nu har vi programhantering så ska lyssna på vad linn säger.

godmorgon

jag har världens bästa. min emil rönnevall är världens bästa. är så glad och lycklig med dig:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0