jennys mamma är en pappa

jaha, hemma från stallvärlden nu då.
jag känner redan nu att jag kommer få träningsvärk i svanken och ryggen. jäkla häst och vara stark!
och jag ska då säga en sak att dom "nya förbättrade, smidiga passformade"handskarna från hööks INTE är nå bra alls! tyglarna ba glider ur händerna -.- dumma hööks tant. nu har jag blåsor på händerna.
mja, jag vart lite gladare när mannet blev fin igen iallafall :m

tror jag ska hoppa in i duschen nu sen äta nått. inte för att jagär hungrig eller så, men ändå. kroppen blir glad av mat :)
de får mig att påminna mig själv om att jag är nästan aldrig är hungrig längre. eller när jag är de, så äter jag lite som tusan och blir mätt ändå. kanske kan vara bra :m

mamma tofflar min lillasyster också och de stör mig nått enormt mycke. ungen har utegångsförbud, men hon får ändå va hos bark? och så fort ungen vill ha skjuts så räcker de med att gnälla lite så kommer mamma direkt. ooooh va de stör mig! jag ska ha tillbaka kläderna också! annars får du fan gå ner till näsjävel och hämta dom!

imorn är de torsdag och sen är det fredag och då är de lov! men de känns lite smått jobbigt att jag har dom två jobbigaste skoldagarna kvar. orken är nästan helt borta nu. jag hittar den inte ens i lådan! :o

nej nej nu svamlar jag bara. duschen vare ja!

hejrådå


min baaaaaaaaaaaby vad jag saknar dig! <3


Kommentarer
Postat av: jenny

men kolla noga ifall den inte finns i lådan:(((

2009-02-20 @ 14:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0