kärlek till min prinsessa!

Du som tänder mitt hjärta . När jag tänker på dig brinner hela mitt hjärta som detglödhetaste ting på jorden. Jag känner en stark dragkraft som bara längtar efter din underbara närvaro när vi inte är tillsammans. En stark känsla av att få hålla om dig, smeka ditt underbara magiska håroch bara få sjunka in i dina ögon som speglar världens vackraste ting jag skådat. Du är mitt hjärtas eldkraft. Att tänka på dig är underbart amanda, att se dig är fantastiskt, att vara hos dig är för mig helt otroligt och går inte att beskriva. Jobbiga stunder, jobbiga tankar, jobbig känsla vet ja att du har ibland älskling, Men låt inte det kasta bort de vi har tillsammans, för vi har mycket mer av underbara stunder, underbara tankar, underbara känslor för varandra. Det finns för mig ingenting vi kan klara av. Vi fixar allt tillsammans mitt hjärta tänk dig hut bra vi har det ihop och hur mycket bättre vi kommer att få det. tänk en stund , tänk allt bra, tänk på mig och oss då inser du hur jävla bra vi är för varandra.finns för dig nu finns för dig sen finns för dig föralltid. Du är för mig helt speciell och underbar du har träffat mitt hjärtas mitt punkt. Amanda hjärta Emil ska det vara det vet du också älskling. Jag Älskar Dig mest Amanda Thornström VI

Från din bara din Älskade Emil Rönnevall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0