lite boring sisådära

denhär lektionen är helt värdelös. om man skulle jobba som man ska så är den inte så värdelös egentligen. men jag orkar inte lägga ner nå energi på dehär just nu. jag vill bara äta och åka hem. ja, dedär sista lät bra. åka hem. hem till hallstahammar.

nu kommer en rolig sak från mitt från ingenstans som jag bara kände för att skriva ner så att man kan kolla tillbaka sen och minnas att de faktiskt var roligt :m

vi pratar om något som jag för tillfället inte kommer ihåg.

e: som domdär rosorna som hänger där i taket
jag kollar någon helt annanstans och skrattar lite sådär halft.
kollar lite åt sidan och får sedan syn på rosorna
a: hahahahahahha
e: du såg inte från början vad jag mena va?
a: nej :p
a&e: hahahahaha :D

okej, de kanske inte är så roligt när man läser. men de va rätt kul när man upplevde de. en annan lite "rolig" sak

a: åh! mackorna är mjuka för engångs skull. de har aldrig hänt förr!
e: haha, ofta de aldrig hänt förr?
a: nej, jag tror faktiskt inte de..


snart är de lunch :D

heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0