maaaat

ge mig maaaat! jag hungrar ihjäl!
måste nog skynda på mamma i köket tror jag allt. de luktar paj från köket och jag hoppas verkligen på att de är de.

jaha, vart barken ett tag nu på kvällen. ett väldigt litet tag. björnen och jesper var också där :) kika på film, eller jag hann inte kika klart. mamma kom och hämtade mig för jag orkade inte gå hem sen :m

nu sitter jag somsagt och väntar på mat. sen ska jag nog sova lite.
vart inte sådär jätte mycke sömn inatt. hade läskiga drömmar :( emil väckte mig stup i kvarten för att jag skaka och prata/mumla i sömnen. jaja, thats it.

imorn är de onsdag, och då ska faktiskt amanda träna på friskis! öjja! den kunde ni inte tänka er vaaa? halv 5 efter skolan så drar vi några stycken och rör på hullet :m
sen ska jag umgås med älsklingpälskling. saknar honom allt för mycke. tönt jag är, klarar mig inte utan honom några timmar ens :p

redovisningen föresten gick hyffsat bra. trodde först inte vi skulle hinna med. men monie hitta oss, så då vare bara och få de gört. har iaf VG i engelska och de är jag glad över :) HAHA jenny, hur är de med amerikanskan? hur mår släktningarna? ;) 
vi fick iaf redovisa för varandra som vi hade planerat :m
fick rätt sen lunch också, så jag & emil passade på att träffas liten stund på hans lunch :)
gick omkring och prata och sådära, mys faktiskt <3

mja, tog halv 2 bussen hem sen rakt in i duschen (y)

nja nu sätter jag punkt.

pussspuss

Kommentarer
Postat av: jenny

MVG :DDDDD DU SKA SE MITT MAIL SEN ;) HAHAHAHA SLÄKTINGARNA MÅR BRA, SKA DIT PÅ SPORTLOVET

2009-02-04 @ 09:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0