matematiskt problem

jag & matematik har aldrig gått hand i hand. kan vara väldigt jobbigt ibland ska jag säga. jag beundrar dom som har lätt för matte, jag skulle också vilja vara en sån.men nu är de ju så att jag inte är en sån människa, nu äre ju så att just jag föddes med den oturen till att vara inkompitent. ja thats life.

dom säljer semlor i cafeterian idag. jesper var så snäll, eller egenligen var de mathias som var snäll ärsh jag vet inte, men saken är den att nån av dom bjöd mig på en semla :m de tackar vi för. dom va goda :) jag har inte ätit semla på typ hundra år eller nå. egentligen är jag inteså förtjust i de. men just idag var de sådär lagom gott.

känns skönt att de är sista dagen innan lovet. de känns bra att jag har lyckats ta mig till skolan i tid fast jag vart trött och irriterad. de känns bra. riktigt bra.
vad som händer i helgen och på lovet har jag inte planerat något alls och de känns skönt faktiskt. egentligen brukar jag vilja planera saker, men nu känns de skönt.
idag vet jag iaf att jag ska till stallet och motionera mannet litegrann. jag gillar faktiskt att vara i stallet på fredagar. då brukar de inte vara så mycke folk som stör.

ja, vad kan man mer skriva då? jo, jag är ÄNTLIGEN klar med min hemsida. efter sisådär 2-3 månader? är den klar (y) bättre sent än aldrig brukar de väl heta?

på eftermiddan så har vi mediekunskap och då ska vi redovisa. känns som om jag måste plugga på mina sidor i powerpointen så jag faktiskt vet vad jag ska prata om (k)

nej nu kom johan, så nu börjar lektionen igen. bläääää på de. jag ska klaga på honom. klaga på att han inte får mig att förstå :M

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0