panik

jenny har panik över sin redovisning på engelskan. och jag förstår henne för den var tråkig :D ska försöka hjälpa henne lite. vara lite moraliskt stöd. jag därimot skriver om astrid lindgren, och nog för att de låter som ett gurgel när jag läser högt, men allt i de hela blev helt okej tillslut. kankse lite kort men ändå.

har lånedator också som pricken över i. missa sista tåget igår i ramnäs, så fick sova kvar :) hade dock ingen dator med mig, men tur är ju att lånedatorer finns. även om jag hatar dom. men jag överlever min ända lektion. bara få redovisningen klar, sen äre lunch! äckelpäckel lunch är de. korv och nå annat mojs :(

tror jag ska till barken en sväng idag. de är på tiden nu.
måste plugga lite matte också. så jag kan göra mitt prov nångång i år.

har en "härlig" friluftdag på fredag att se framemot -.- på björnön. jag kommer frysa ihjäl och dö av tråkighet. men vill man nå åtminstonde G i idrott så är de bara att pallra sig dit. de enda positiva är att jag börjar kvart i 10, och kan ta 9 bussen (y)

naae, nu orkar jag inte skriva nå mer.

hejs!

vi klarar allt tillsammans. jag vet de, även i de svåra stunderna. älskling du är bäst!
"vet inte vad det är, men jag saknar dig så mycket så fort jag åker iväg ifrån dig. det kan vara svårt och beskriva också hur mycket jag verkligen älskar dig påriktigt och hur mycket du betyder för mig. du är verkligen de bästa som hänt mig. på riktigt, jag vet inte riktigt hur jag ska kunna beskriva med ord eller blickar i dina ögon att det verkligen är sant. vartenda ord är sant. du är stjärnan i mitt liv och vill alltid ha min stjärna där som lyser upp hela mig. du är det bästa jag har <3<3<3"

finns de sötare? :`)
fint att min bloggtext blev fuckad nu bara. jag råkar alltid trycka på nån knapp så texten ändras -.- jag vet inte hur man ändrar tillbaka heller (y) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0