såååväääärt

först ska jag börja med att berätta att jag sitter i skolan fast jag inte behöver. INTE likt mig jag vet! men nu vare såhär att jag visste inte om jag hade fått godkänt på mitt datakunskap prov så jag gick snällt upp klockan 7 och gick till bussen. nu vare ju så att man skulle fått ett mail om man inte vart godkänd, men de kunde jag ju då inte veta?
jag fick då alltså godkänt och behövde inte komma hit alls. ja, jag säger som jenny.
- De är lite komiskt att du kommer till skolan när du inte behöver. Och stannar hemma när du ska vara här.
ja,de är nog sant. men jag känner mig extra duktig att jag kom hit, för nu ska jag till biblan med jenny och plugga lite dreamweaver (y)

ska jag ta och dra igenom min helg lite kanske?
vakna på fredagen med emil brevid mig. tog de lite chill och så sen åkte han hem med halv 5 tåget tror jag? jaja, jag fixa mig lite sen drog jag till bark och träffa folk där. efter mycke om och men så drog vi några stycken hem till nina och drack litegranna :) trevligt trevligt. drog ut sen och jag höll på och frysa ihjäl!
orkade inte gå hem till mamma, så jag tillbringa natten med alicia i tinas lägenhet.

vakna 100 gånger på lördagen och va törstig som tusan! drog hem till mamma vid halv 12-12 typ. JAG diskade lite innan jag börja fixa mig. tog halv 4 tåget till stan där jag mötte emil :) vi drog till spicy och käka lite där. huuuuur gott som helst. sen väntade vi typ på att bion skulle börja. åt så mycke godis innan så jag mådde illa :( filmen var väl helt okej. sorlig varen. kom näääästan tårar där i slutet!
satt på donken och väntade på min otroligt sega storesyster som skulle skjutsa hem oss.
drog hem till tinas lägenhet och bara mös :))) <3

söndag vakna vi vid 1. tog de lugnt och laga mat och så. riktiga hejare på dedär nu! bark, björnen och tommi kom förbi och snackade lite.
jag& emil fira 2 månader också <3<3 eller fira och fira, de va väl mest igår somvi gjorde de. men idag var lixom själva dagen :) <3

drog på träning sen. gick väl bra, men mannet har börjat flaxa så med benen -.- intebra dåråå.
kom hem och duscha sen laga vi lite mat. spela kort för trötthetens skull, men de gick inge vidare. tog ett bra tag innan vi somna. emil stackaren fick gå upp 6 eftersom han skulle ta 7 bussen. han har APU nu. jag därimot sov en timme till :m för ovanlighetensskull väckte han inte mig. KORS I TAKET PÅ DE.

nu ska jag snart till donken med jenny, köpa mc flurryyyyy <3<3<3 sen biblan och nörda (y)
kul att vi inte har nåliv och förtfarande sitter kvar i klassrummet, de är bara vi här också. HE-HE.

pussspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0