self therapy

åter igen sitter man här då. snöar ute gör de också och det är inte roligt alls. snön börjar bli jobbig nu, varför kan den inte typ bara försvinna ner i marken? inte nå smältande så de blir slask, utan bara försvinna, plopp! ner i marken? skulle va praktiskt om ni frågar mig.

gick ner till maistro för ett tag sen och mötte emil. han satt och åt när jag kom så jag slog mig ner. svante och rasmus kom förbi också så dom käka dom med. jag & emil gick hem till mig och kika på film, sen försvann han lika fort som han kom. happ, vad ska jag göra nu då? kikar nog förbi bark och lanarna tror jag allt. kan ju alltid vara roligt? dom brukar få mig på bra humör :)

för övrigt så har jag någon konstig känsla inom mig. den är varken bra eller dålig. den är lixom tom. jag vet att jag har kännt mig tom tidigare, men nu är det nå konstigt här. nått som verkligen stör mih.. jag känner mig inte som vanligt. känner mig inte pepp för nått. inte för att äta, inte för att göra någonting, inte för lovet eller inte ens för att träffa emil. allt är bara what ever för mig. hel konstigt, jag vet. saker känns inte som de brukar göra, saker är inte vad de brukade vara. jag kan inte riktigt förstå själv, men någonting är fel.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: jenny

welcome to the world, everything sucks!!!!

2009-02-26 @ 23:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0