someday

jag känner mig sliten även om jag inte gjorde nå speciellt igår. kan kanske bero på att jág knappt fick en blund inatt. vakna tidigt gjorde jag också. träning senare och de känner jag mig inte sådär jätte pepp på just nu. men de kommer nog.
har nyss lagt in massa musk till telefonen så nu jäklar har jag nått och lyssna på när jag traskar utomhus på äventyr (y)

var hos barken ett tag igår. va så sjukt rastlös så jag visste inte vad jag skulle ta vägen. sen vart jag mest seg så då satt jag bara och stirra in i sebbes data, spela tetris så jag fick ont i ögonen.
drog och mötte sandra sen. länge sen vare vi sågs :( aja, hon var iaf på ferre så jag kom utanför och snacka lite. sen kom sara & josse så då snacka vi lite också :) vart kaos tillslut och ja herregud säger jag bara. massa moget folk de finns.. höll på att frysa ihjäl också på köpet (y)
drog väl hem vid halv 12 eller nå vete fan va klockan var.

nej nu ska jag byta dator. mitt internet funkar inte på bärbara så jag får sitta på äckel stationära :(
måste fråga matt sen när skolan börjar vad de är för fel. han och sina magiska fingrar lär nog hitta problemet :m

pusshej!

emil,emil,emil <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0