tar emot

de tog emot att gå upp imorse nått så värstans mycke! och de tog emot lika mycke när jenny börja skicka klago sms om att hon inte heller orkade gå upp. men när jag hade legat där och övervägit om jag skulle ta 9-bussen eller om jag skulle skippa webbdesignen eller om jag bara skulle ta och orka upp för att de bara är två dagar kvar, så kom jag fram till att duktigt gå upp ur min sköna säng och klä på mig och gå till bussen.
föresten så hade jag sköööönaste platsen på bussen. märkte knappt när vi skulle gå av för att jag var i min egna värld :m

nu ska vi ha äckel webbdesign som jag ligger fortfarande efter i med flera år. inte roligt alls. men de kan kanske bero på att jag orkar inte stressa på. jag har de stressigt redan som de är. känns som om jag har mycket och tänka på.

nej nu börjar lektionen och jag orkar inte skriva nå mer. dehär inlägget tog mig typ 20 minuter att skriva (y)

godmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0