they taking the hobbits to icengard

jaha, här ligger man i sängen ocoh huvudet bultar. trodde det skulle gå över över natten, men icke sa nicke.
var heltslut igår från och med jag satt mig ¨på bussen tills jag gick och la mig. gick faktiskt och la mig 9 igår!

vart ingen skola idag, kändes inge lockande att sitta på en biosalong med migrän. nej,nej jag skippade de.
oh jisses! imorse så drömde jag något som jag inte kommer ihåg nu, sen så ringde mitt alarm på mobilen och jag låg i nån konstig vinkel med nacken, så ringde larmet och jag röck till, jag lovar att jag var på väg att ha av nacken. de gjorde nått så fruktigt ont! trodde jag skullelägga mig ner och tjura eller nå :p

just nu så ligger jag och kollar på film. har kikat klart på passagerare 57 som förövrigt är en gammal film, men en bra sådan. sen har jag kikat lite på mamma mia. alla dom bra scenerna :m och nu ligger jag och kikar på sagan om ringen - de två tornen. känns som om jag har en del framför mig just nu. jag menar, filmen är väl typ 2-3 timmar lång?
jag är sjujäklans kissnödig också. sådär jobbigt att man måste fast man inte vill resa sig ur sängen för att manligger så skönt. fast om jag nu tänker efter, så känns de som om min kudde ligger fel och jag är på gränsen tillnackspärr (y)

jaja, jag ska pallra mig upp. jag ska.

godmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0