vi maxar

tro de eller ej men här ligger jag än. det enda jag gjort denhär morgonen och halva dagen är typ att gå på toa och laga mat. annars har jag bara legat här och kolla film efter film. marathon för sagan om ringen filmerna. jag tycker dom är bra, dom är djupa nästan mysiga på nått vis. visst alla dessa orcher och äckelpäckel saker är väl inte världens trevligaste, men gud vad jag älskar musiken. den är nått eget och perfekt att sova till :m

ligger och längtar efter emil också. de har jag gjort sen jag vakna. jag saknar extra mycke när jag vet att han ska komma till mig om några timmar. nästan så jag ränkar ner timmarna, minuterna och sekunderna. försöker göra så mycket jag kan för att tiden ska gå fortare. det känns så bra att man kan vara såkallat "nykär" såhär länge. visst har vi haft de jobbigt också. men efter så känns kärleken dubbelt så mycket bättre, dubbelt så starkare och man bara är lycklig!
ja, de är tokigt underbart hur man kan älska någon så mycket. det är galet!

egentligen känns det som att jag måste gå ut en snabbis och få friskluft och solljus på mig. men med det innebär det att jag måste klä på mig, och det orkar jag i nuläget inte göra.
att somna ikväll kommer nog att bli en svårighet också. känner mig bara utvilad till tusen och inge trött alls. får verkligen hoppas att det kommer till kvällen.
trodde jag inte behövde sova ensam inatt heller, men så vart det tydligen ändå.  om sanningen ska fram så hatar jag fullt och till pricka att sova själv nu för tiden. jag sover så dåligt. när det är vi två så känner jag mig så trygg, så säker. jag kan somna på bara några minuter och sedan sova som en gud. utan dig så blir allt så mycket svårare, mörkare och sämre.

det är verkligen tur att det är lov snart. så jag slipper sova ensam, utan dig.

njae, om man kanske ska gå ut på balkongen och ge sig själv lite "frisk luft"

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0