2 år

tills jag får komma tillbaka till tandläkaren nu. 2 år, de är mycke.
tänk, då är jag 19 år. de lät helt konstigt när hon sa så.
"jaha du amanda. då får du komma tillbaka om 2 år. då är du 19 år va?" 19 år. ja, de är många år.

mina tänder såg iaf jätte bra ut. borstar bra, även om jag kan tycka att jag bara röjer lite i munnen. hinner knappt sätta in tandborsten innan jag är klar. men aja, de va tydligen inge fel med de. 
jag behövde börja använda tandtråd också. jag tror inte jag använt tandtråd mer än 2-3 gånger i hela mitt liv (y) men nu ska de bli andra bullar! jag fick tillochmed hem 2 stycken, så jag kan träna :M

de va lite komiskt också. ni vet johan glans on tour filmen? ja iaf, i den filmen snackar han om tandläkar besök eller nått sånt. då när man röntgar tänderna, eller om man brutit en arm eller nå. de skämtet kom jag och tänka på när hon skulle röntga mina tänder, då kunde jag nästan inte hålla mig för skratt. 

hon stack mig också en gång med dendär vassa grejen som dom använder. börja blöda i hela munnen på mig! gottis!

nu vart de ett massa snack om ett enda tandläkarbesök på 10 minuter. men de får ni stå ut med:) 

nu ska jag fortsätta laga maten som jag håller på med. de går faktiskt rätt bra!
ska nog ta mig lite ananas också:m

hejrådå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0