a way to go

kanske mest skön dag?
var hyfsat trött imorse bara, men jag kom ändå upp halv 7 :) slapp ta med datorn så jag gick med lätta steg mot bussen :m hade föreläsning på förmiddan om dataspel och internet. jävligt intressant faktiskt! han som hade föreläsningen var en riktig stekare :D gilla han grymt mycke :p han va inte sådär jobbig att lyssna på, han var mer rolig.
efter rasten så skulle vi sitta och diskutera lite. de va kanske mest tråkigt. gjorde de fram till lunch sen så fick vi sluta :D
käka lite lasagne som jag inte är sådär jätte förtjust i. sen tog jag halv 1 bussen hem :)

nu sitter jag i mitt rum och dunkar musik (y) emil kommer väl snart också :)
fredag imorn då. veckan har gått rätt fort faktiskt och de är bravo :)))

helgen då? vad händer?

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0