as long i have eyes, i have a sight for you

skolan för full rulle. eller full rulle kanske de inte är, men jag är här iaf (y)
lite små segt att gå upp imorse. hände värsta cp grejen inatt också, jag typ drömmde att jag spydde i drömmen eller nå. så hade jag spottat i sömnen :D äckligt som tusan!

har datakunskap just nu. ska försöka mig på att fatta lite i excel. jag är inte riktigt kompis med de programet. jag är nog inte riktigt kompis med nått program på min dator, men ändå? :)
hoppas denhär dagen går fort. eller iaf skoldagen, orkar inte sitta här. måste plugga matte eftersom vi tydligen hade prov i fredags (k) kul också att jag bara vart med på en mattelektion om geometri (Y) så de är ba och plugg på! träna lite inför dataprovet också kanske?

efter skolan ska jag till ramnäs och vara barnvakt med emil till hans bror :)

nae nu ska jag fortsätta med excel.

hej på er


my darling, i love you, and i always will! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0