baby we can make it allright

hallåja va skönt att kunna vakna när man vill och slippa behöva gå upp fast man är så rysligt trött. igår så var jag i skolan som resten av veckan. hade matte och mediekunskap. en mest seg skoldag kan jag meddela. drog till biblan efter skolan med svensson och jenny :) satt i ett litet grupprum och försökte plugga så gott som de gick. jag har ÄNTLIGEN börjat på min hemsida! så skönt att slippa ha de på samvetet att man inte ens börjat. så gör jag. vet att jag har massa saker att göra, lägger de på minnet och har ångest över att jag inte gör allt som jag ska. men ja, nu släppte en liten del iaf :) satt väl där till 5 eller nått sånt sen gick jenny till sin buss och jag gick till min. har tappat mitt tågkort IGEN! så jävla irriterande.
jag snacka med jenny i telefonen sen sa jag bara lite ironiskt att tänk om jag skulle ha tappat mitt tågkort nu. så pratade vi vidare ett tag till, sen skulle jag känna efter vart mitt kort var, så var de borta! de va borta på riktigt! men jag kom hem ändå :)
kom hem till pappa och hade ingen nyckel, och dom va inte hemma. så jag stod där ett tag och frös. kuljul. men dom kom tillsist.

drog till milano och käka pizza med bark, björnen och jens.vi drog ner till ica också så jag kunde bli extra fet och köpa lite godis :m träffa dino där också, så vi drog med honom till dekans party :m fyllde 18 år igår, så grattis till honom :)
var där hela kvällen och träffa folk och så:) hade roligt hela kvällen nästan, och vid 1 kanske? drog jag hem för då börja allt gå lite snett.
tror jag stängde av datorn vid 2 eller nå. vakna några gånger imorse av att jag va huuuuur törstig som helst.

idag blir de nog plugga de sista. sola måste jag också göra eftersom jag inte hann de igår. blir nog kanske umgås med barken sen?

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0