begins

första skoldagen.
ja, vad ska man säga? somvanligt hade jag svårt att somna igår.
när jag väl somna så fick jag sms, kuljul! (k) tror jag somna iaf efter halv 4.
vakna av mig själv halv 7, men somna om den sista halvtimmen :) var helt slut när jag vakna.

webbdesignen på morgonen var väl mest seg. vart underkänd för att min hemsida inte är klar. drog till med en nödlögn, så jag ska väl komma igång med sidan nångång snart.

lunchen så var de en 5 mils lång kö till maten. jag, jenny, tyra och jessica orkade verkligen inte stå där och vänta, så vi gick till donken (Y)

simmning på eftermiddan. var fett opepp och frös. men när jag väl kom igång så plaska jag på rätt bra :M
jag fuska inte heller! de kändes bra i hjärtat faktiskt :) fick kriga till min buss sen efter vi slutat. de var precis i sista sekund! 
slapp stallet efter skolan iaf. de var jag glad över faktiskt för jag var så sjukt trött. kunde knappt hålla ögonen öppna på bussresan hem.

nu har jag väl inte gjort så mycke. typ duschat & lagat mat :M ska snart gå ner mot station och möta emil :*
har ingen större lust och klä på mig och gå ut i kylan, men vad gör man inte? kan vara snäll jag också ibland :)

imorn äre fredag, skönt som attan! kanske blir party i wirsbo eller borby. får se vad som händer :)
kul också att man börjar kvart i 7 på torsdag. får gå upp vid 5 (k) KUUUUL! men ska få bli trevligt och åka till stockholm med sagoprinsarna :*

nej nu ska jag ta och börja klä på mig :)

puss på folk!

aldrig mått så bra med en människa så som jag gör med dig emil. du är min stjärna som jag älskar och tänker vara ytterst försiktig med. allt för dig älskling <3

Kommentarer
Postat av: jenny

DET BLIR ETT STORT MÄRKE HÄR!!! HAHAHA :D

obs!!! jag och jessica fick juuuuuda hon välta till och med papperskorgen

2009-01-09 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0