börjar lätta

ja, de börjar lätta i hjärtat nu lite känns de som
har redovisat datan och gjort naturprovet. tack tyra så mycke för hjälpen (a) 
imorn äre redovisining i natur också. IMPROVISERA säger jag bara då. jaja, de blir nog bra (Y)

sitter och försöker plugga nu lite till imorn. men de gårinte så bra. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. tyckte power pointen såg rätt bra ut som den va :M

haha har ägnat mig åt vaxning idag, fast inte på mig själv :p skratta som aldrig förr :D
mja, de va en upplevelse.

vet inte egentligen riktigt varför jag skriver härjust nu. men jag lova ju ett till inlägg.  nog för att de inte var världens väraste inlägg men aja.

ska väl försöka plugga vidare nu. kan ju alltid kika på datakunskapen. har ju ändå prov om 2 veckor (Y)

puss påååå´t

Kommentarer
Postat av: jenny

hahahahahaha asså jag får ont i magen när ja tänker tillbaka på prov lektionen i natukunskapen, HAHAHAHA DISKRETA TJEJER NUMMER 1 !!!!!!!!!!

2009-01-12 @ 22:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0