cause you need one

konstigt.. mitt inlägg jag skrev tidigare idag i skolan är varken puplicerat eller att de ens finns?
jaja jag gör väl ett nytt försök :)

vakna upp hos emil imorse. ett stort kors i taket var att jag inte var så trött! jätte skönt att kunna vakna och vara hyfsat glad :M tåget var försenat imorse också. fick först vänta i ramnäs sen i sura. kom typ 20 min sent till min lektion. aja shit happens.

rätt soft dag idag. har inte jobbat nått alls typ. vi har kollat på film och grejer :)
fick sluta tidigare också, så jag hann med halv 4 bussen :) premiär för den bussen kan jag meddela :D

mja, har vart ute hos mannet. fick stressa som fan för att hinna göra allt klart innan stina träningen :p han va stel och lite grinig, men vi fick till de tillsist iaf :)
haha, mamma skulle lägga in mera torv till honom i boxen, ¨så hon tog nå torvmix som var som en bal eller va man ska säga. hårt packad iaf. tror vi stog där inne i en timme för att försöka sprida ut den :D den va typ som en stor isklump. var helt slut efter de. fick inte isär hela så mannet står väl där nu och undersöker den. han sparka iaf på den när vi var klara. tror han härmade oss :D

nu har jag duschat & ätit. ska snart lägga mig och kika film :)

imorn ska vi till sthlm med klassen. jag ska nog inte med. SORRRRRRIIIIIII GUYS! VET ATT NI ÄR BESVIKNA! blir en soft dag hemma ist :) sova lite längre maby? ;)

nae, nu ska jag kila.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0