dålig fantasi

angående rubriken. de va ingen som klicka lixom.

ja nu sitter jag här i skolan framför datorn vid bord 1. fel plats dock, men vad ska man göra när man kommer flera timmar senare än alla andra?
ska översätta en text från engelska till svenska. de går inte så bra eftersom texten är svår.men jag försöker då & då och tror att de ska bli lättare för varje gång.

känns helt konstigt att komma till skolan senare. jag lixom kan inte koncentrera mig ordentligt. de känns som om klockan är 8 eller nå på kvällen. hel knasigt :m

jag saknar emil också, helt sjukt att man är beroende så pass mycke av en människa. vi träffades senast i måndagsmorgon. och vi ska träffas imorn. men tiden därimellan känns så lång på nå vis. och nu när man inte har nå kompis på telefonen så kan man inte skicka alla dessa sms heller som man är van vid. allt blir så konstigt när det inte bli som man är van vid.

sitter i en soffa just nu och snackar med jenny & mattias. men dom snackar om andra avenyn just nu,och eftersom jag tycker att de är en sån B serie så valde jag att skriva här ist.
nog för att jag inte har så mycke och skriva om, men några rader ska jag väl få till.

jag ska iaf gå till skolan imorn, blir nog att vara i plåthallen och göra nå. hittar inte dit för 5 öre, så jesper får nog göra mig den äran att vara sällskap :m
webbdesignen kommer nog bli katastrof. jag har haft fleeera flera veckor på mig att göra hemsidan. så jag antar att lotta kommer bli fett lack imorn på att jag inte är klar än. hm. ett problem där kan jag säga.

jag kom på igår föresten när jag lyssna på radio på väg till stallet, att man kanske ska bli radiopratare? :D de verkar faktiskt mest kul, och de lär ju inte vara sådär krävande precis?
nej, de kanske man ska satsa på? vem vet :m

happ nu tog de slut. ba sådär. så nu kanske jag ska ta och göra något av mitt arbete så inte resten av gruppen blir ledsen :p

pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0