dirty babe

jaha, nu sitter jag i skolan på engelska lektion och skriver om Astrid Lindgren. vi ska skriva om nå typiskt svenskt och vad är inte mer svenskt än astrid? varför vi ska skriva om nå svenskt på en engelska lektion vet jag inte. tycker de är mest onödigt bara :)
kom en timme försent idag, fast de va faktiskt planerat.
trodde jag skulle få cpryck på emils alarm bara imorse. tror de ringde och stängdes av konstant i en timme. från 7 till 8. var hyffsat trött när mitt alarm väl ringde klockan 8. kunde lika gärna ha gått upp klockan 7 kändes de som. men men.
tog 9 tåget till västerås och här sitter jag nu.

vi ska alldeles snart gå på lunch sen så slutar vi. så de kändes kanske inte sådär jätte värt att ens komma hit. men jag ska försöka vara i skolan så mycke som jag kan och orkar nu, så jag bestämde mig att de va lika bra och åka idag.

är mest hungrig också. tur att de är god mat :)
tar nog halv 1 bussen hem så är jag hemma 1. hoppas bara mamma är vaken eller nå när jag kommer, vilket jag ifs tvivlar på, men ändå. jag har ingen nyckel och om hon inte är vaken så brukar hon inte vara så glad på att jag kommer och väcker henne för att jag vill komma in :p

emil kommer väl efter han har slutat sen drar vi nog till papi och solar eller nå :) känns som om de är dags igen! ska nog raka av håret på pojken också :p han har tjatat i flera dagar nu.

har ingen camaro längre heller och de känns faktiskt skit skönt. började tröttna på hästen något otroligt.

jaja, ska skriva lite till på min uppsats sen äta och åka hem.

puss på kort skoldag.

vi håller ihop, jag lovar att jag ska försöka älskling. vi klarar allt tillsammans du och jag. en framtid med dig är de jag vill ha, lita på de. jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0