dreams

måste bara fråga om någon kan skicka sitt personporträtt så jag får nån idé på hur jag kan skriva! :)

sådärja. hej på er :)
sitter hemma i min säng nu för tillfället. ska snart fixa lite sen ska jag åka till tandläkaren :( de är inge roligt alls, men måste man så måste man. mamma för självklart följa med, för så stor har jag inte blivit än så jag törs gå själv :m

hm.. är ledig idag vilket är kanon. fick ändå gå upp 8 imorse bara för att jag är så envis med att inte gå själv till tåget. var skapligt trött kan jag säga, men de gick sakta men säkert :)

gårdagen tillbringa jag hälften i skolan och resten av dagen hos emil. vi var barnvakt åt hans lillebror Mio ett tag och då fick man självklart ställa upp som lektant :M nog för att jag inte tycker om barn sådär jäätte mycke. men jag kan faktiskt offra mig en stund :) han är så söt också såatte!
vart skapligt trött sen, så efter kortspel, yatzyspel (som jag vann) och matlagning så vare bara tack&godnatt. observera att klockan va 9 då, och att jag somna som en stock!
vakna därimot några gånger senare sen, men ändå.

mja, imorn är de träning igen som gäller. tränar för stina lilje då, och de var ett tag sen kan jag säga! men degår nog bra :)

nepp om man kanske skulle ta och göra någon nytta?

pussssshej


"Älskling, allt känns så jävla bra med dig. Jag älskar dig mest av allt mitt hjärta! <3<3!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0