du är inte klok madicken

- vi ska åka på utflykt!
- åh va roligt
- ja, jätte roligt! först ska vi åka tåg, sen ska vi gå jätte länge. sen ska vi klättra upp på berget och kolla på utsikten!


ja de lät ju jätte roligt dedär faktiskt, jag tycker att de lät mest jobbigt bara :D
nej, jag tycker filmen är söt, och de var endast därför jag kika på den, jag tyckte så mycke om den när jag var liten :p när man tittar på den nu så skrattar man bara. klockrena kommentarer och allmänt lost.

korvstroganofen var som väntat. äcklig helt enkelt. men jag lyckades iaf peta i mig några riskorn.
vi hade väldigt roligt åt ankorna när vi satt och åt :m jag gillar egentligen inte ankor. men på långt avstånd så kan dom vara söta :)
naturkunskap just nu. soft lektion som fan! några grupper i taget går och labbar, som från vad vi hört sägs vara en väldigt lätt laboration, så jag klagar inte. resten av lektionen är de typ ingenting. men eftersom jag försöker få ordning på min skolgång så kanske de är bäst att jag gör någonting :)

jag ska börja träna lite smått på friskis också kom jag på, på lunchrasten :D eftersom jag ska ta tag i mitt näringsrika liv också.  måste få bort lite inför beachen 09 ;) så ja. mina mål är väl att få bort onödigt kroppsfett och förbättra skolan. de låter bra tycker jag! kanske inte de lättaste man ska ha ordning på, men jag ska försöka iaf.

jag ska nog ut och springa efter skolan. huhu här börjar vi på en gång (y) nej men eftersom de inte blev nå emil så kan jag lika gärna göra någon nytta för mig själv :) vi ska ses imorn ist, då tillbringar han natten hos mig också. så de blir dubbelt så bra :D

HAHA älskar radioreklamen jag hörde nyss!
- picka på fimp... picka på servettludd... eller picka på tappad korv... jaa...

haha, men jag kan föreställa mig de själv :D en duva som går omkring på stan. de är ju egentligen de ända dom gör? pickar på saker. fan va tråkigt liv :D

/ amanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0