got to find a reason

gott & blandat godis duger i krig tycker jag. de är inte alltid särskilt gott. egentligen tycker jag att namnet inte passar in alls. de är inte särskilt gott som jag sa, och de är defenitift inte blandat. de finns alltid mest gula och oranga godisar. de är dom som är dom äckligaste, och de är alltid dom de finns mest av. de är konstigt tycker jag.

jag drömde en jätte obehaglig dröm inatt!
den va väldigt konsitg också. ena sekunden var vi på en kryssningsfärja och andra sekunden va vi på nå konstigt ställe där vi skulle ha idrott massa tjejer. och vi fick inte sminka oss ellerbyta om. drömde om nån sork också. just ja! färjan sjönk också. men inte som en riktig båt utan typ som om man vickar omkull en kanot eller nå. den lixom flöt på nå sätt. men de va läskigt som fan ändå. riktig panikdröm.

jaha, så nu lär ni undra varför i helskotta jag berättar dehär? saken är den att jag vet inte ens själv. ärsh skit samma.
om en timme kommer emil :mmmmm <3 sen ska väl vi hem till mamma tror jag.

haha föresten. ni skulle sätt våran hund nyss. hon kommer aalltid in i mitt rum och ska kolla vad jag gör. eller typ mest visa sig för att visa att hon finns. men ändå. hon fäller så mycke hår, så jag vill inte ha henne i min säng. men nu tyckte jag så synd om henne, så jag la ett överkast på sängen så de inte skulle göra nå om hon håra ner. när jag sa till henne att hon fick hoppa upp så vart hon huuuur överlycklig somhelst! när hundar vanligtvis hoppar upp någonstans så brukar dom ta frambenen först och så hänger bakbenen efter. men chelsea hoppa typ jämnfota upp :D som en gasell eller nå.

ja, de va roligt :m
känns som om dehär blev ett rätt ovärt inlägg. jag slår vad om att ni som läst inte fattat hälften av de :p

puss på er!

emil min älskling. du är bäst och jag kommer alltid finnas för dig.  du är allt. jag älskar dig nått så mest mycket! det är vi mot världen baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0