helg

jag beslutade att vara hemma idag också. kändes bäst så.
mitt trådlösa ville inte riktigt som jag igår, så därför jag inte kunnat uppdatera.

hm, kanske inte har sådär jätte mycke och säga direkt.
vakna hos pappa igår somsagt. tog de lugnt och sen gick jag & chelsea och mötte emil :)
sen tog vi de lugnt tillsammans, sen tyckte jag att jag vart alldeles för godis sugen, så då gick vi ner till ica och köpte rabarberpaj & vaniljsås, choklad och en mannafrutti :m
pajen var typ de enklaste jag gjort i mitt liv, och så smaka den helt okej :) mådde illa efteråt bara (Y)

drog en sväng till bark med emil, satt och snacka lite ochsådär. sen drog vi vidare hem till mamma. observera att jag glömde min mannafrutti hemma hos pappa :(
jaja, vakna imorse typ 100 gånger av att min cpkatt som jag hatar mest av allt krafsa på dörren -.- jag & emil turades om att kasta bort honom från dörren. HE-HE.

gick väl upp vid 2 eller nå :) käka frulle, sen var emil tvungen att åka hem :( jaja.

ikväll vet jag inte vad som händer för min del. drar nog förbi bark en sväng iaf :)

imorn blir de bio & äta ute med älskling :) myspys <3
sen ska vi bo i tinas lägenhet för att hon åker iväg till storstaden en sväng.

orkar inte skriva nå mer.

godmorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0