i´m still here

jag vill inte att helgen ska vara slut. jag vill inte tillbaka till alla läxor, alla sena inlämningar, sega lektioner och dumma lärare. nu får vi inte ens ha bord 2 kvar. jag sörjer :( dehär kommer ju inte hjälpa till särskilt mycke att jag kommer till skolan. jag undrar hur de ska gå för mig egentligen.

helgen då.
fredags var jag hemma från skolan. jag vakna och allt när klockan ringde, och jag skulle bara vila lite så jag skulle piggna till. men nejdå, då somnar jag om till halv 10 ist. emil försov sig också, och trodde inte på mig att klockan va halv 10. han gick till skolan medans jag sov till 1. drog på 18-års fest sen mot kvällen. den kvällen var väl lite blandat. jag hade jätte kul tills jag vart arg. jag tappa bort min ena sko, så jag fick gå där i snön med en sko på ena foten och nylonstrumpa på andra (Y) trodde seriöst att jag skulle frysa ihjäl! jag hade tydligen rammlat på¨en sten också, så mitt knä var helt fuckat. kunde knappt gå!

lördag så mådde jag väl som förtjänat.
jag & emil drog och käka pizza som va bästa nånsin! sen så fick vi bo i tinas lägenhet och ha den för oss själva. de va jätte mys :) de va bara hennes stora akvarium med as stora fiskar som gjorde mig lite nervös :p man kände sig lixom iaktagen när man tillexempel kolla på tv :D
nejmen, jag ser starkt framemot och flytta hemifrån :)

idag så har vi väl mest tagit de lungt under dagen. gick hem till pappa och lämna nyckeln till lägenheten, sen så åkte emil till tåget vid kvart över 4, och jag åt sen drog jag på träning. mitt knä tog typ livet av mig. så jag va sur. mannet var inte riktigt i form så de va jag sur över också, även om de inte är hans fel. mja, en sisådär träning.

nu sitter jag här i sängen hos pappa. är inte trött för 5 öre, och jag borde verkligen plugga till mitt prov som jag har imorn, som jag hade glömt bort. inte bra alls. men huvet vill verkligen inte öppna dedär dokumentet och läsa dedär som står i, och de vill defenitivt inte fastna i huvet vad jag läser. så nej. de får gå skit imorn på provet. jag har redan massa saker som jag ska göra om, så varför inte ett prov till?

jenny och jag ska paxa ett grupprum imorn och plugga sönder, så de blir perfa!
NEEEJ!!! jag kom på också att jag har nog redovisning imorn på datakunskapen om ergonomi! DÖÖÖÖD PÅ DEHÄR!'
nu vart jag ledsen :( aja, tar saken som den kommer imorn. orka bry.

puss på er

gör jag livet surt för dig? irriterar jag dig? hur tänker man då egentligen om jag får fråga?
de ända jag sagt till dig nu är dedär om min bilddagbok, annars säger jag inte ett skit till dig! tror du jag orkar lägga ner tid på dig? jag tror du aggerar som du gör för att du är avundsjuk. avundsjuk på något som du aldrig haft, något du inte kommer få. men guess what, de är bara och gilla läget som det är. han är min nu, jag är hans. de är något som kommer att förbli en låååång framtid framöver, så du och dina mogna kompisar kan ju bara dra någonstans. om dom har så mycke fritid och bomba med kommentarer så jaha`? kul liv för dom. du kan kalla mig för hur mycke saker du vill, jag tänker inte sjunka så lågt. för jag känner inte dig, jag vet knappt någonting om dig, och jag har ingen större lust att lära känna dig heller. du är bara en jobbig sak för mig. jag säger som dig, du är inte värd de, men jag måste få de ur mig. jag hoppas att det är de ända jag kommer att skriva om dig här på min blogg iaf. de tjänar inte ens någonting till genom att skriva saker om någon här. man kanske känner sig lättad för stunden. men du kommer ändå vara en pain in the ass för mig så what ever. du är patetisk är det ända jag tänker säga nu om dig.


emil rönnevall är min, och kommer alltid vara. jag älskar dig baby. det finaste jag kunnat fått <3

Kommentarer
Postat av: J

Varför radera kommenterarerna?, det visar bara att det vi säger är sanning!.

2009-01-16 @ 14:33:30
Postat av: EMIL

Lägg ner med att skriva till amanda ja menar allvar. Inte ett ord till vill ja se er säga till henne, vill ni snacka skit gör det till mig istället hon förtjänar inte ert skitsnack det gör inte jag heller men vill ni skriva skit till någon så gör det till mig! jag börjar tröttna ordentligt på er idioter och jag menar verkligen allvar nu jag kan starta en blogg jävel om ni vill hetsa på mig där annars har ni min bdb emilronnevall. Men inte ett ord till vill ja att ni säger till amanda. Förstår om emelie eller vem fan nu som har ljugit ihop massa skit om mig har svårt och acceptera att jag älskar amanda och att det är hon och jag och att det kommer det vara länge jävligt länge. Varken om hon eller ni vill. Låter inte små idoiter som ni förstöra mellan oss två ! inte en sak till henne mer skriv till mig om ni vill något!

2009-01-17 @ 16:33:41
Postat av: amanda

alltså vad är erat problem?

2009-01-18 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0