it coluld kill you right now

en myt. vi ska skriva en jäkla myt på svenskan. jag har hjärnstopp och hur lätt är de då att komma på något att skriva om? mitt word dokument är bara blankt och vitt just nu.
 mitt mount everest berg växer och blir större och större känns de som.
berg och dana liv man har just nu. jag vill ha sommar. de känns som om hälften blir lättare då.

var i stallet igår somsagt. 
mannet vart jätte fin tillslut och det gjorde mig ganska glad. vi sammarbetade rätt bra där. 
umgicks med emil när jag kom hem, vi drog till pappa och tog de mest lungt, solade lite och båda lyckades somna :m blir så sur på människan. man själv ligger och pressar i veckor och försöker få en hyffsat brun färg. ungen ligger två gånger och blir brun direkt! orättvist tycker jag :( jaja, jag kämpar vidare

jag är inte på nå bra humör alls idag, så lika bra och avrunda här.

kisses


my life would suck without you, cause we belong together <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0