lång sovmorgon

ja, de unnade jag mig idag. vet inte riktigt varför, men så fick de bli.
vakna halv 10 imorse, så då gick jag upp och fixade mig lite. har käkat nå äcklig mat och kikat lite på tv.
har lite små tråkigt, tiden går så sakta nu när man inte har nått och göra..
aja, men om ungefär 25 minuter ska jag gå till min buss och åka till skolan för att ha medieproduktion. jag är ÄNTLIGEN klar med mitt personporträtt! nu är de bara dendär hemska hemsidan som ska bli klar. men som jag tror inte kommer bli klar... så kanske är hemma på torsdag? ärsh jag vet inte. känns som min frånvaro är hög just nu.. inte bra,inte bra.

måste juda hem från skolan för att hinna äta lite innan jag åker ut till min träning.
hoppas mannet kan va lite pigg på hoppning fast vi hoppade i söndags. nåväl, de återstår väl att se.

har väl inte så mycke mer att skriva nu. förutom att de är hemskt tyst i mitt hus just nu. bara jag & chelsea hemma, och hon gör ju inte så mycke ljud ifrån sig. de är mest bara tvn som låter.

godmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0