lata människa

de är sjukt hur lat man blir som tonåring. iaf jag, och speciellt om mornarna. jag har sjukt svårt för att komma upp i tid. eller om jag ens kommer upp i huvdtaget :M skolan blir typ 1000 gånger jobbigare, men jag kommer sakta men säker ikapp :)

sagorpinsarna åkte till storstaden stockholm imorse, som jag verkar fatta de som så hade dom kul :) de är en bra sak. de var inte hela världen för mig att jag missa. inte nu iaf. kanske betyder nått för min "karriär" sen, men den smällen får man ta ;) emil har vart här somvanligt :)

jag själv har bara vart hemma idag. inte gått utanför dörren en minut ens. balkongen möjligtvis om de räknas.

imorgon är de äntligen sista skoldagen sen är de HELG! <<3<3<3<3 denhär veckan har faktiskt gått hyfsat fort och de är en bra sak.ska tillbringa min helg i ramnäs.

nej ursh, känns som om jag skulle behöva sova nu. men jag ska faktiskt tvinga emil att kolla på madicken med mig :m ska väl inte vara så mycke begärt? :D

godnatt peoples.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0