oh

jaha,
somsagt, suger på att skriva just nu, orkant´e helt enkelt.
haft hoppkurs lördag-söndag, gick ruskigt bra, slog mitt höjd rekord. hoppa 1,40 :m
mja, emil har jag umgåtts med såmånga dagar som jag kan minnas.

jag ¨måste börja vända tillbaka dyngnet också. de kan inte fortsätta såhär när skolan börjar. påtal om skolan. varje gång jag tänker på den så blir jag deperimerad. kul och träffa klassen, visst. de är de alltid. men skolan. krääääääks på den.
JENNY VI MÅSTE GÖRA DREAMWEAVER UPPGIFTEN!!! INNAN SKOLAN BÖRJAR!
press, press. hatar press!

orkar inte skriva nå mer nu. tråkinlägg.

pussssss på sliten

bästa någonsin är du emil. jag älskar dig otroligt mycke. du är min stjärna! <3

Kommentarer
Postat av: JENNY

JAAAAAAA JAG FÅR PANIK!!!!!!!!

2009-01-06 @ 14:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0