om vissa drömmar ändå vore sanna då?

blev att pka ut till mannet en sväng. jogga loss honom lite så han inte är så stel tills träningen imorn :)
han va väl lite lagom sammanbetsvillig.

sitter hemma hos pappa nu och äter glass. har nyss varit nere och solat lite. alltid lika skönt. ska nog ta och duscha snart också :)

orkar inte skriva nå mer nu,

puss.

"en ny dröm för varje natt, dröm om dig och mig. vaknar av saknad, saknad av dig. längtan av din kropp nära min, känna din doft och värme, ha din hand i min <3 du kommer alltid  vara en stjärna, den största stjärnan i mitt liv. lyckan du ger mig kan inte beskrivas i ord, du gör mig hel. du gör min varm. du ger mig kärlek. jag älskar dig som ingen annan amanda. är din tills du säger nej <3<3<3"

jag säger då de. bättre pojkvän kan man inte ha :´) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0